Мій клас

Творчий портрет 
класного керівника 7 класу 
Олійник Ніни Олексіївни 

У 7 класі працюю класним керівником з 2014/2015 н.р. Вся робота в цьому навчальному році була спрямована на удосконалення системи громадянського виховання та учнівського самоврядування, спрямування учнівського колективу на виконання доручень, виховання високоморальних якостей учнів, організацію роботи серед учнів з питань правопорушень і правопорядку з залученням батьків.

Провідними напрямами діяльності класного керівника є захист дитини та створення умов для вільного розвитку її духовних і фізичних сил.

Захищати дитину – означає не тільки допомагати вирішувати проблеми в навчанні, здоров’ї, в стосунках з батьками, вчителями, друзями, але й допомагати їй виявляти в собі найкращі риси, захищати в ній людину, створювати умови для розвитку її здібностей, до самовизначення, самореалізації, саморозвитку.

Головним пріоритетом в діяльності класного керівника є питання охорони здоров’я школярів. Я, як біолог, разом з учнями вивчаю психологічні і фізіологічні особливості розвитку дитини на різних вікових етапах, основні ознаки фізіологічного розладу дітей, виявляю причини відхилень в здоров’ї.

Співпрацюю з сімейним лікарем Посполітак Н.С. та медичною сестрою школи.

Як класний керівник познайомилася з сім’ями, учнями, батьками ( доречі – більшість батьків – це мої учні), вивчаю разом з батьками медичні картки учнів. Разом з шкільним психологом Пелих О.М. проводили тестування учнів ( особливостей їх характеру, темпераменту, схильностей до професій).

Разом з учнями виробили індивідуальний режим праці та відпочинку, визначили необхідну кількість годин для сну, склали власний режим дня.

Проводжу індивідуальні бесіди з учнями, батьками « Режим харчування»
«Харчування в їдальні», « Гігієна дитини», «Шкільна форма – запорка дисципліни дитини», бесіди з записами в щоденники з метою попереджень дитячого травматизму та нещасних випадків, пропагування здорового способу життя. Провела низку виховних годин « Шкідливі звички», « Якщо хочеш бути здоровим –гартуйся», « Зроби крок до власного здоров’я»,

Відпрацювали систему « Довідка по хворобі». Учні неодноразово слухали лекції сімейного лікаря, медичної сестри школи з профілактики порушень сколіозу, туберкульозу, вад зору, особливостей гігієни та робили власні висновки. У I семестрі проведено зустрічі з дільничим інспектором Сімененко В.В. та його помічником з профілактики правопорушень.

В класі є куточок школяра, де вміщено графік чергування в класі, план роботи на семестр, місяць, громадські доручення учнів постійні та тимчасові. Учні класу залучені до гуртків «ДЮПР », « », « Теніс». Учні ведуть учнівські щоденники, саме через них відбувається щоденне спілкування вчителів та класного керівника з батьками ( висвітлюються зауваження, виставляються оцінки), ведуться записи подяк за участь в акціях, конкурсах. Олімпіадах, турнірах, акціях.

Учні регулярно відвідують тематичні та робочі шкільні лінійки,приймають участь в учнівському самоврядуванні класу, школи.

Як класний керівник спрямовую роботу на участь дітей в шкільних та районних предметних олімпіадах, конкурсах, турнірах, акціях. Регулярно проводжу виховні години, як робочі так і теметичні згідно плану . А саме « Сімейні реліквії». « Як подолати конфлікт?», « Права та обов’язки людини і громадянина», « Моральні основи взаємин юнаків і дівчат», « Єдина Україна», « Вони майже ровесники», « Ніхто не забутий», « Афганський біл

Учні були залучені до різноманітних акцій « Допомога літнім людям», « Привітання ветеранів», « Зустрічі з ветеранами вдома», « Привітання ветеранів з днем народження», « Меморіал», різноманітних акціях милосердя, акції « Допоможи школі». Класним керівником ведеться рейтинг участі учнів в класних, шкільних , позашкільних заходах. Проведено батьківські збори згідно плану, де порушувалися питання – ремонту школи, шкільної форми, режиму дня, шкідливих звичок, робочої дисципліни.

В моїй роботі є як плюси так і мінуси. Недостатньо працюю з батьками по нормалізації мікроклімату в класі по відношенню до вчителів, школи, по залученню до співпраці батьків і вчителів з метою вироблення єдиного русла навчання і виховання, згуртування учнів в єдиний колектив, що потребує більше часу, розвитку в учнів почуття обов’язку за доручену справу, самостійності в самоврядуванні класу, школи.

Планую удосконалити Класний куточок рубриками:
  • Світ моїх захоплень 
  • Класний телетайп 
  • Голос чергового 
  • Соціометр 
  • Кольорограма наситою 
  • Фотовітання 
  • Рейтинг 
Головне, щоб дітям було цікаво на перервах не відходили від свого вісника, і не втомлювалися ним милуватися. Планую відродити батьківський лекторій, з метою згуртування всіх в єдину родину.

Немає коментарів:

Дописати коментар